بی عنوان

خرید بک لینک

انقدر زندگیم پر از مشکله که از در هر خونه ای رد میشم، زیر لب میگم خوش به حالتون. بی عنوان...

ما را در سایت بی عنوان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 23:56

منم دوست نداشتم با احساسات ملت بازی کنم 

به هزار و یک دلیل از من بهتره

ولی

ولی

دوستش ندارم و دارم صرفا تظاهر میکنم 

و از یه طرف تموم کردنش هم برام سخت شده.

بی عنوان...

ما را در سایت بی عنوان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 23:56

من داشتم بازیش میدادم چون حواسمو پرت میکرد

از اینکه چه قدر مشکل دور و برمه و چه روزای سختی رو دارم میگذرونم و به خودم تلقین میکنم که مشکلی نیست.

بی عنوان...

ما را در سایت بی عنوان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 23:56

صفحه بندی