ما را در سایت بی عنوان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69 تاريخ: پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 23:56
منم دوست نداشتم با احساسات ملت بازی کنم
به هزار و یک دلیل از من بهتره
ولی
دوستش ندارم و دارم صرفا تظاهر میکنم
و از یه طرف تموم کردنش هم برام سخت شده.
برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 23:56
من داشتم بازیش میدادم چون حواسمو پرت میکرد
از اینکه چه قدر مشکل دور و برمه و چه روزای سختی رو دارم میگذرونم و به خودم تلقین میکنم که مشکلی نیست.
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت: 23:56